diumenge, 13 de juliol del 2008

Estiu estiuet

M'haureu de perdonar per haver deixat aquest espai sense actualitzar més de deu dies. Alguns de valtros, com en Marc Guillem, ja m'heu fet saber es vostro descontentament. I no és que no hagin passat coses tots aquests dies (com que es barco de sa foto, es THOPAGA, està fent-li companyia a nes TITANIC) però és que s'estiu fa aplatanar a un i a vegades només tenc ganes de jeure o mirar sa tele. Acab de venir de sa festa de s'esclerosi múltiple de Figueretes. Estic reventat. Això sí, estic fet un speaker i un DJ de puta mare. jejeje Es guiris me venien a preguntar si es podien gravar es CDs que posava i que a on se'ls podien comprar. A més, ja tenc pensat es regal que us faré a algun de valtros per es vostro aniversari o es algun comiat de solter, eh Mónica?¡¡¡¡ Dir-vos que sa xerrada d'ahir a can Manu amb ell i n'Àlvar va ser molt profitosa, que s'esmorzar amb en Dani, en Jordiet, Kees i n'Evander va ser surrealista i que ses canyes a nes Flotante i es kayacs de n'Adela són de puta mare. Fins ara estiu perfecte. Si això és guerra, que duri!!!

PD: M'agradaria que n'Agustinet i en Jaumet fossin més per aquí. Esper que en Philippe li vagi tot bé. A vore si en Manolo i en Mito ens conten què tal per Astúries. Axel!!! Una abraçada fortíssima per na Norma i na Carlota. Pens molt en valtros. Ara només falta que tu, sa que estàs allí amagada i no t'atreveixes a dir-me res, donis sa cara i et presentis davant meu.


Foc a s'olla amics!!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Q passa, Pulpi??

Jo he estat una setmaneta de vacances per Mallorca de trankis amb es meus pares!!
Vaig sortir dos dies amb en Philippe a pendre algo, res de desmadrar-nos, ja ho pots suposar!
Al final m'ho he pogut montar per venir algo més cap a Eivissa. Estaré allà de dijous a diumenge es 24 de juliol, es finde de Sant Ciriaco i des 14 as 20 d'agost. Així que podrem quedar per fer mal a alguna banda amb sa colla.

Venga!! Màquina!!

Anònim ha dit...

La cuenta atrás ha empezado...
quedan 3 dias...
72 horas...

are you ready botxio????

Anònim ha dit...

Ja fa temps que no passava per aquí... i veig que ho tens bastant abandonat. Pensava que devies seguir amb es teus escrits de forma diària, i et volia deixar una felicitació, a més d'es missatge d'ahir. No sé si ho llegiràs avui o demà o un altre dia, però bé... MOLTS D'ANYS!! Crec que no t'havia felicitat cap any, però aquest, ja que ho tenia apuntat, no podia faltar a sa cita. Esper que acabis de passar un bon estiu. No em coincidit cap dia per enlloc, però ja m'han dit que sorties per sa tele i tot! jeje, així que supòs has estat ben ocupat.

Ala, cuida't molt!

Besos