divendres, 12 de desembre del 2008

Punt i seguit

Queden poques hores per anar a recollir es meus pares a s'aeroport. Han vengut a sa meua graducació com a llicenciat en periodisme. Pens que per a ells és un somni fet realitat. Per a jo ho és que ells siguin aquí. També m'agradarien que sa meua germana, sa meua padrina, es meu padrí, es quatre güelos i sa meua cosina hi fossin. A ells els hi dec tot. I a valtros, es meus amics i és que no ho sou tant, també. Encara record aquell ja llunyà dia de la Mercè de 2002 quan partia cap a Barcelona per començar sa vida universitària. Allò també va ser un somni fet realitat. Com han canviat ses coses!!! Jo he canviat. Naltros canviam. El món canvia. Tot canvia. Però naltros, a diferència des polítics, canviam de veritat. Ells fan canvis per deixar-ho tot igual. Ja m'enteneu. Vaig a dutxar-me i afeitar-me. Demà us explic com ha anat tota sa parafernàlia pompeuenca.



Foc a s'olla amics!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja saps que a naltros també ens hagués agradat estar alli amb tu. Ets es primer LLICENCIAT de sa familia, GUAU!!!! esper que no es darrer!!! Però estavem amb tu amb tot el cor, que també es important. I saps que estam molt orgullosos. Disfruta es moment i dins de res ja estás aqui un altra vegada.
T´estimam molt