dimarts, 4 de novembre del 2008

Prou d'innocència!!!

Torn a ser aquí. Després d'un cap de setmana amb es de casa ja estic immers dins aquesta jungla coneguda com Barcelona. No sabeu quant pagaria per haver acabat sa ditxosa carrereta que vaig començar farà ja set temporades!!! Alguna cosa no funciona bé en es sistema educatiu d'aquest país. O potser falla, més que res, s'educació de sa gent. No fa falta que us digui que estam a sa coa de tot lo bo però, això sí, som es millors del món en fotre-mos raies de farina. I encara diuen que baixa. Deu ser que sa gent no té tants sous per comprar-ne. Per cert, 3 de cada 100 persones diuen haver-se esnifat una línia en es darrer any. Mirau sa llista d'amics des Facebook a vore si valtros en coneixeu més de tres. Ja no és sa droga des triomfadors. Feis sa mateixa llàstima que es que es piquen en es Yonqui Park de Vila, ho sent molt. Si voleu ajuda m'ho deis. Però jo no volia parlar d'això avui. Sa meua ingènua mentalitat l'any 2002 em va fer creure que sa Universitat, amb majúscula, era un lloc on m'ensenyarien a pensar sobre fets que mai hauria imaginat. Que podriem debatre i discutir sobre el que passa a la vida. Què innocent!!! Acabaré tornant a Eivissa, si Déu vol, amb dos carreres però tornaré enfadat i decebut perquè crec que, a vegades, he après més a nes Seminari que aquí. En tot cas, com a experiència vital no té preu. Es amics coneguts i es moments viscuts superen es moments difícils i complicats. Ja no sóc tan innocent.

Foc a s'olla amics!!!!!