dimecres, 7 de maig del 2008

Cap baix i coua entre cames

Avís! Aquest és un post escrit en calent i sense reflexió alguna.
Què cony us he cregut rics malcriats?!!! No us cau sa cara de vergonya? Jugau amb es sentiments de molta gent. Gent que us adora, us estima, us idolatra. Gracis a aquesta gent sou el que sou. Sa camiseta blaugrana que duieu avui no us la mereixeu. Alguns no us la mereixieu ni abans de venir. Avui algun de valtros ja sap que no està a s'alçada d'aquest club i, per tant, no tornarà a posar-se-la mai més. I no només es que estau damunt sa gespa i es que s'han borrat per es partit d'avui. Al loro!!! Naltros tenim un compromís de per vida. Valtros ni tan sols el teniu es temps que heu promès que ho donarieu tot per aquest club. Es socis us paguen religiosament es sou amb què valtros menjau, beveu, anau en es gimnàs, anau de putes, us drogau, ... Un poc més de respecte senyors perquè avui ni heu lluitat, ni heu posat sa cama, ni heu protestat a s'àrbitre més dolent del món i ni tan sols podreu dir que heu sortit amb es cap ben alt, perquè no és veritat. Com pot ser que jugadors com Marcelo, Higuaín o Gago que tendrien difícil ser titulars amb Sa Deportiva Eivissa us hagin torejat d'aquesta manera i duguin dos lligues guanyades???!!!!!!!!!! Algú m'ho pot explicar???? Només em ve en es cap pensar que ells han posat més coions que valtros. En es jugadors que ens tornàreu s'il·lusió amb dos lligues i una Copa d'Europa, moltres gracis. En es lladres i embaucadors que aquests dos darrers anys us heu arrastrat pes estadis de futbol d'Europa, Àsia i ses Espanyes, bon vent!!!


Foc a s'olla culés!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb TOT lo que dius, Juanan. Crec que ahir, i avui encara, tots mos sentíem així. Lo que em fot més és que no sé ni si senten vergonya, i n'haurien de tenir molta!

Anònim ha dit...

Des que va marxar en gabriel masfurroll el club és com un vaixell sense rumb....

Ay Gabriel, com et trobem a faltar!!!

Anònim ha dit...

ai cosineet...
que d'acord que estic amb tu...
jo no vaig vore ni acabar es partit... amb aquell 3-0 em vaig quedar... y amb un movil apagat per s'ha gent...
supos que vares rebre es meu misatge...
jo encara estic flipan... xro bueno... naltros no podem fer res!
1 besitoo!=)
teestim moolt!

Anònim ha dit...

Sense comentaris sobre aquest tema... sa indignació que tenc dins és indescriptible. Ja saps sa meua resposta si em dius alguna cosa per diumenge, i no és per tu, és per causes ben evidents...

Besos!