diumenge, 4 de maig del 2008

Mare només n'hi ha una

Ja és primer diumenge de maig. Festa a Santa Eulària des Riu i dia assenyalat per totes ses mares. No per ser redundant deixa de ser cert que mare només n'hi ha una. Però com que jo tenc tanta sort i sóc així de xul·lo sempre dic que en tenc tres. És a dir, sa meua mare, na Maria, i ses dos güeles, n'Antònia i na Catalina. Des de fa uns anys que quasi mai estic per casa en dies com aquest i es convits es fan sense jo. Crec, però, que ja m'han troban un substitut. No passa res, no m'enfadaré. Amb es permís de ma mare voldria dedicar aquest escrit especialment a una de ses meues tres mares. Sé que avui no és un dia qualsevol per a ella ni per a ningú de sa família. Ara hem d'estar tots més units que mai. Necessitarà tot es nostro suport, hem de tenir a punt sempre es nostro millor somriure. Em sap mal no poder estar amb tots valtros. Aviat arriba s'estiu i estarem tots junts. Feliç dia de la mare a tothom!

Foc a s'olla güela!!!!!

5 comentaris:

mim ha dit...

Xoni!
Així que ara tens un blogspot tb?, jo continuo una mica amb el de l'any passat a periodisme, però el tinc més mort que viu!
bé, ja t'aniré sgeuint per akí k crec k serà més fàcil,no?
petonets wapo

Anònim ha dit...

Juanan!
Enhorabona per haver començat aquesta nova aventura en es "mundillu" des blocs. D'ara endavant seràs de visita obligada per conèixer ses teues reflexions. Estic convençut que bé val una bona sonada de gaites.
Salut i força!

Anònim ha dit...

Fa un ratet que he cridat a n'en Vicent, i m'ha dit que t'escriuria. Com que m'ha fet enveja, li seguiré sa corrent.
Estic contenta que hagis començat això amb il·lusió. Ja m'aniré passant de tant en tant per vore què és de sa teua vida.
Per cert, em vas dir que et feia molta peresa això de crear-te un usuari a n'es fotolog, però per fer-te'n aquí no, eh? Què punyeteruu que ets! Aquesta me l'apuntaré.
Bromes a part... Ànim i endavant!

"Flors de baladre en un torrent
per on no passa mai sa gent... i es deixen dur torrent avall
com ses al·lotes cap a un ball"

Anònim ha dit...

Ja et val! M´has emocionat amb sa foto de SA GUELA. Tens tota sa raó an es comentari però ets una mica egoista perque tu en tens tres i es altres només una; bueno, jo una i mitja però la veia poc.
Ja vorás com d´aquesta en surt encara mes reforÇada, que sa teua guela es com una pedra.
Per cert, de substitut RES DE RES. Ni punt de comparació amb es meu NENE però has d´entendre que l´acolligem perque és bon al.lotet i una mica mes callat que tu.
Na Yolanda també ha dit que ja et podries haver fet un fotolog que li agrada mes.
Bueno, avui m´he estrenat amb això des blogs, no se si ho hauré fet be, esper que sí.
M´han encantat ses poesies den Jordi. No sabia que fos escriptor però ara ja ho se i llegiré també es seu blog.
Estic "super orgullosa" de tu i que no et fasi "mandra" escriure es teus comentaris que segur que ajuden o fan riure a algu.
Des de sa teua ciutat de naixement un BESO tan gros que no quep aqui.
Sento lo del BARçA. Per aquesta casa hi ha una mica de "furga" però no es pot guanyar sempre.
Ah!! Que ningú tengui en compte ses meues faltes, pronte comenÇaré a estudiar "de nou" català i ho faré millor perque estiguis orgullós de sa teua "pina".

Anònim ha dit...

Cusineet!
bueno em pareix que per aqui no puc fer moltes faltes aixi k intentare fer lo menos posible...
(no tenguis en compte es accents... xd)
sincerament... no se que posarte...
m'ha agradat molt lo de sa guela...(era evident...)
sobre aquest tema prefereix no opinar... me la guard per jo...
sobre lo de es teu sustitut?
jajaa! no hi ha ningu com tu i ho saps...
ell m'emprenya... pero no tan com tu... i encara k tambe siga es meu cosinet... ja saps k com tu no hi ha ningun...
sempre estic diguen k vui que estigas x aqui pero encara que quan estas vull que t'en tornis capa a barcelona... no t'ho prenguis en serio... jaja
se que no si te ficasis amb jo no siries tu...
y pot ser s'ha unica(que no u crec) o poques vegades k tagi dit aixó (i encara que ja u saps)
testim mooltisiim!
per coom ets!
perque ets s'unic "llest" de sa famili... jaja (de moment)
perque encara que digues que no... s'ha guela m'estima mes a jo... jaja!

y encara que ja se que no u fas igualment et dic que no et prenguis en serio tot el que et dic... jajaa!!

bueno cosinet...
em pareix que per ser es primer comentari que et deix me li currat mes que es teu eh... jaja

no t'esperis que siguen tots iguals...

ala ara ya te toca actualitzar perque sino ya no tenc per llegir res de sa tan interesant vida que es s'ha teua... jajaa!!!



1 besito moolt gros...

sa petita i unica cosina que tens...=)






P.D: prefereix es fotolog=) jajaa!