dijous, 22 de maig del 2008

Yo solía besarte por los estadios ...

El Manchester United acaba de proclamar-se campió d'Europa. Jo volia que guanyàs el Chelsea. En Ferguson, s'entrenador des diables vermells, ahir va insultar un periodista i m'ha sentat malament. En fi, que ahir a la nit vaig poder gaudir amb en Jordi Gustinet d'un boníssim concert de DELUXE a sa Sala Bikini. Es grup està liderat per un gallec, Xoel López. Des que vaig llegir una entrevista seua junt amb Carlos Tarque de M-CLAN em cau de puta mare. Evidentment no arribarà mai a tenir sa veu d'en Tarque però fa lo que pot que no és poc. En Xoel és es típic tio amb look indie-pop, cabells despentinats, barbeta, Converse. Només li falten ses ulleres de pasta, deu ser perquè a ell li fan falta de veritat i en duu unes estàndar. I dò en Jordi i jo no fa gaire temps que ens aficionàrem a ses seus cançons i crec que cada vegada ens agrada més. Si podeu sentir-ne alguna o fer-vos amb algun disc seu no ho dubteu, no us defraudarà es bon humor que desprenen.


Foc a s'olla DELUXE!!!!!