diumenge, 25 de maig del 2008

No amb es meus sous!!!

Estic indignat. Si hi ha alguna cosa que em rebenta és sa injustícia. Detest s'opressió des gros a nes petit, que s'aprofitin des més dèbils, que no ens paguin res a nes becaris (becari no vé de beca, on cony és sa punyetera beca???), ... Però també em foten molt es sindicats tocapilotes que es queixen només per donar pes sac un ratet. Ara resulta que es funcionaris de l'Ajuntament de Vila no en tenen prou amb ses avantatges que ja gaudeixen i demanen una sèrie de millores socials, des des meu punt de vista, exagerades. No els hi basta tenir una feina per a tota la vida, s'aigu gratuïta o 1.300 euros per cada fill universitari que estudiï fora d'Eivissa, entre altres privilegis, que ara demanen entrades gratis per qualsevol concert que organitzi l'Ajuntament, transport públic gratuït i moltíssimes més coses que em posen negre. Es director d'Es Diari, en Joan Serra, ho diu clar: No amb es meus sous. Puc arribar a entendre ses queixes des funcionaris des jutjat o de sa comissaria de policia que treballen en condicions infrahumanes i tercermundistes (si ens transferissin ses competències otro gallo cantaría potser), però s'única pega de treballar a l'Ajuntament de Vila és que si no tenen transport privat, fet que no deu ser regla general, hagin de pujar a peu fins Dalt Vila. I no tots treballen devora en Guillem de Montgrí. Ja n'hi ha prou de ser un país de funcionaris. Un país no pot tirar endavant si sa màxima aspiració des seus habitants és treballar a s'administració pública. Si hi ha alguna cosa que admir des catalans és sa quantitat de gent emprenedora que hi ha, altres zones més enllà de sa Vall de l'Ebre haurien de prendre nota. No amb es meus sous!!!!!!

Foc a s'olla emprenedors!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Cap a les barricades!!!!

Jo porto les olives!

Anònim ha dit...

Avui surt una carta a n'es Diari parlant d'això també. Diu que també demanen gimnàs gratis!! Però això què és?? Mos hem tornat "locos"?? Que fort...

Anònim ha dit...

Això sou es vilerus q sou molt senyors... A sant josep els fan anar a collir metlles i batre ordi totes ses tardes...

Anònim ha dit...

No totes les localitats poden tenir alcaldes com el senyor baiget o el senyor Marí (Agustinet).

Jo porto les patates